Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Stinger Liftback

Posejdon, 6 lat temu
Silnik 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Stinger Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Niedopracowane auto. A mogło być tak pięknie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik ma o wiele mniejsza moc niż deklaruje producent 229KM (wyniki na hamowni robione kilkukrotnie!!!). Ciągnie dopiero od ok.1600- 1700, pomimo tego tryb comfort, eko, smart trzyma b.niskie obroty (1250) przez co widoczna jest mała elastyczność i duże opóźnienie w reakcji na pedał. Szarpanie przy przyspieszaniu. Dźwięk jest bezbarwny, nijaki, zupełnie nie pasuje do tak rasowego wyglądu auta. Na plus - nieźle pracuje i przyspiesza na wyższych obrotach
3,0
Skrzynia biegów
Szarpanie przy redukcji w obrębie niskich biegów. Długa reakcja na pedał przyspieszenia. Na plus - ładnie skrojona dźwignia zmiany biegów i swoboda operowania. Ładnie zmieniają łopatki.
4,0
Układ jezdny
+ bardzo ładnie trzyma się drogi, szybko reaguje na ruchy kierownicą średnio wybiera nierówności -stuki dochodzące do wnętrza przy poprzecznych nierównosciach i dziurach a najgorsze - hałas z przedniego zawieszenia przypominający wycie łożysk lub zniszczonych opon -
4,0
Karoseria
Piękna linia nadwozia, często Stinger mylony jest np z Jaguarem, Maserati Słaby cienki lakier, drobne kamyczki które nie powinny robić żadnych szkód potrafią odznaczyć się na lakierze. Trzeba niezwykle uważać przy myciu i suszeniu karoserii - RYSY!
Komfort
4,0
Widoczność
Do bardzo małej szyby tylnej można się przyzwyczaić bo ma bardzo dobre lusterka boczne.
3,0
Ergonomia
Zbyt paliwożerny silnik. Zwłaszcza przy jeździe czysto miejskiej oraz przy dużych prędkościach autostradowych 150. Akceptowalne spalanie przy 70-100, ale kto kupuje takie auto do tak ślamazarnej jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami trudno utrzymać zadaną temperaturę, przez co często wprowadzamy korekty
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto z dobrą przestrzenią z przodu. Z tyłu tylko miernie, szczególnie dla stóp.
1,0
Wyciszenie
B.słabe wyciszenie. Hałas kół, szum i syk powietrza od 140km/h uniemozliwia komfortowe słuchanie radia, rozmowy z pasażerem przeprowadzane podniesionym głosem. Ogólnie jest to dramat przy tak wysokiej cenie auta. Powyżej 150 km/h ma się wrażenie jazdy z niedomkniętymi szybami. Bardzo często skrzypią i trzeszczą uszczelki. Osobnym negatywnym tematem jest szyberdach - pukający, trzeszczący, skrzypiący wręcz latajacy w otworze dachowym!!!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelki - hałas Tempomat - błędne reakcje hamowania na większe pojazdy jadące na sąsiednich pasach Półka bagażnika - hałas Światła mijania z licznymi
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik - brak zadeklarowanej ilości KM, poszarpywanie Skrzynia biegów - szarpania przy redukcji, późne działanie na pedał gazu Bardzo słabe wyciszenie "Latający" w otworze dachowym szyberdach

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Stinger

Liczba wpisów: 4

Kia Stinger – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Stinger Liftback