Całokształt oceniam na 9/10. Minus za to, że nie trzyma serii i parametrów producenta ( 6sek 0-100km/h)
Komfort, wyciszenie, stylistyka a przede wszystkim wyposażenie 10/10. Koreańczycy zrobili taki samochód jakiego szukałem. Gran Turismo
Wrażenia
4,0
Silnik
Minus za to, że nie trzyma serii i parametrów producenta ( 6sek 0-100km/h) i jako rodzinne trochę brakuje przestrzeni bagażowej.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynie rewelacja. Troche wolniejsza niż DSG w ARTEONIE którego testowałem przed wyborem Stingera
5,0
Układ jezdny
Perfekcyjny 10/10. Sterowanie 2,0 lepsze niż 3,3
5,0
Karoseria
Nie wiem na co inni narzekają. Teraz wszystkie samochody mają słabszy lakier. Warto zabezpieczyć.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu mogło być lepiej, ale przy tej stylistyce OK.
5,0
Ergonomia
Wszystko zaprojektowane z głową . OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko OK a wentylowane fotele robią wrażenie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie spodziewałem się wiecej... Spokojnie 4 dorosłe osoby mogą podróżować na długich trasach.
5,0
Wyciszenie
OK. 9/10
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 2,0 jest OK. Wiadomo jak się pociśnie to i spali. 2,0 Turbobenzyna to nie diesel.
5,0
Stosunek jakość/cena
10/10 Idealny stosunek . Cena jest atrakcyjna jak za to co oferuje GTline
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic. Jak na razie totalnie nic i mam wrażenie że tak pozostanie na długo. Nie widzę błędów młodzieńczych. Mam MY2018
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. ZERO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 255KM 188kW
[l/100km]