Karoseria
: Uszczelki to dramat, brak sztywnosci konstrukcji, aso nie umie pomoc
3,0
Całokształt
Niestety pomimo zachwytu dziennikarzy wersja cywilna 255KM szalu nie robi o czym nizej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Spalanie nieadekwatne do osiagow, srednia z Krakowa to 12-13l przy spokojnej jezdzie
3,0
Skrzynia biegów
Przy wdepnieciu w podloge zauwazalny lag co moze byc niebezpieczne np w sytuacji wlaczania sie do ruchu
4,0
Układ jezdny
Tutaj jest dobrze aczkolwiek na niektorych trybach zbyt gumowato
3,0
Karoseria
Cienka powloka lakiernicza
Komfort
4,0
Widoczność
Bez kamer 360 byloby kiepsko
4,0
Ergonomia
Obsluga i dzialanie multimediow nie sa najwyzszych lotow, niemcy maja lepiej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wbrew pozorom z tylu ciasno
3,0
Wyciszenie
Tutaj niestety nie jest tak fajnie zauwazalne szumy od 120 km/h z okolic przednich szyb i lusterek, uszczelki w tym aucie to porazka
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poki co benzyna ktorej spala za duzo
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od nowosci w moim egzemplarzu niemilosiernie skrzypia uszczelki, nie pomagaja zabiegi aso ani populrny sztyft gummi, konstrukcja pojazdu sprawia wrazenie malo sztywnej - zjazd z kraweznikow czy wjazd w studzienki powoduje skrzypienie z kazdej uszczelki, horror
Kiepskiej jakosci plastik na kierownicy wyplowial pod wplywem srodka ADBL Interior
Generalnie niedorobki w wykonczeniu gdy sie przyjzymy i opadna emocje po zakupie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 255KM 188kW
[l/100km]