Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Sportage V SUV

gogol, 2 lata temu
Silnik 1.6 T-GDI MHEV 180KM 132kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Sportage V SUV 1.6 T-GDI MHEV 180KM 132kW 2021-2024 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
Inne
5,0
Całokształt
Samochod na dotarciu, ale pomimo delikatnego korzystania z pedalu gazu, bardzo dynamicznie sie zbiera. Skrzynia bardzo zgrabnie zmienia biegi. Ogolny odbior zdecydowanie na plus. Wyciszenie po przesiadce z Dustera 2018 - bajka! Ciezko cos zarzucic - Duster byl dobrym autem, ale niestety dwie klasy nizej niz Sportage.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak wspomnialem wczesniej - pomimo bardzo delikatnego traktowania, przyjemnie sie zbiera. Ciekaw jestem jak bedzie jechal, po dotarciu. Przyjemny dzwiek silnika - bylem milo zaskoczony.
5,0
Skrzynia biegów
W trybie ECO bardzo plynnie i dostojnie zmienia biegi, co nie zmienia faktu, ze i tak bardzo szybko odchodzi spod swiatel. Jazda naprawde jest przyjemnoscia.
5,0
Układ jezdny
Jak to mowia - "jezdzi, skreca". Raczej ciezko bedzie na wyscigi tym jezdzic. Do przemieszczania sie z punktu A do B jest bardzo komfortowo.
5,0
Karoseria
Nie mierzylem czujnikiem. Wyglada okej - narazie nic sie nie dzialo zlego.
Komfort
5,0
Widoczność
W porownaniu z Dusterem - zdecydowanie lepiej pomimo tego ze auto dluzsze o 17 cm. Mile zaskoczenie - zdecydowanie na plus.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu reki. Po tygodniu przyciski na pamiec juz opanowane. Bardzo latwo sie przyzwyczaic, pomimo przejscia z rozwiazania francuskich.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poki co nie bylo potrzeby grzac. Chlodzenie sprawne. Szybko obniza temperature.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cytujac jednego z youtuber'ow motoryzacyjnych: "Miejsca jest w pyte!". Naprawde. Osoba z przodu 180 cm, Osoba z tylu 180 cm. Wszyscy jada wygodnie i komfortowo. Duzy zapas miejsca.
5,0
Wyciszenie
Przy jezdzie na trasach szybkiego ruchu ok. 130 km nie bylo potrzeby zeby glos podnosic, choc robilo sie juz troche glosniej. Zaskoczenie na plus - wszyscy straszyli ze nie ma szalu. Moze przy przesiadce z aut premium jest taki odbior.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zobaczymy przy pierwszej wymianie oleju po ok. 3 tysiacach kilometrow.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie na plus. Biorac pod uwage wyposazenie i mozliwosci, to cena bardzo przystepna. Minus taki ze na dzien dzisiejszy nie mozna zamowic automatu 7DCT. Dodatkowo przez ostatnie 5 miesiecy, cennik zmienial sie 3 razy, a ceny wzrosly srednio o 17 tysiecy. Szybka realizacja (czas oczekiwania od zamowienia do obioru - 4 miesiace)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poki co brak uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poki co brak uwag.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI MHEV 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Sportage V

Liczba wpisów: 18

Kia Sportage V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Sportage V SUV