Karoseria
: Dobra widoczność. Radzenie sobie z wybojami.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Wysokość fotela kierowcy trzeba regulować co kilka dni.
4,0
Całokształt
Duże koła i wysokie zawieszenie. Wreszcie nie niszczę felg na dziurach i krawężnikach. Znakomita widoczność z przodu. Dobre właściwości jezdne. Fotel kierowcy mógłby mieć możliwość większej liczby regulacji. Trochę mało wygodny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik znacznie lepszy niż 2 litrowy z Mitsubishi Outlandera. Lepiej przyspiesza i wyższa kultura jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Przy włączonym napędzie na przednią oś właściwości jezdne i promień skrętu lepszy niż w wielu osobówkach. Zawieszenie bardzo wygodne.
Komfort
5,0
Widoczność
Z pozycji kierowcy znakomita widoczność we wszystkich kierunkach.
4,0
Ergonomia
Fotel kierowcy mógłby mieć możliwość większej liczby regulacji. Trochę mało wygodny. Tylna kanapa składa się na płasko z bagażnikiem. Miejsca można wykorzystać jako miejsca do spania dla 2 osób.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pewne kłopoty z odmrażaniem szyby przy dużym mrozie - trzeba czekać aż rozgrzeje się silnik bo silnie zaparowuje się szyba. Ale to chyba normalne. W Fordach są szyby podgrzewane elektrycznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet więcej miejsca niż w konkurencji. Duży kierowca i duzi pasażerowie nie mają problemów.
4,0
Wyciszenie
Może być, silnika specjalnie nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na mój nos mogły by być niższe , ale... . Przegląd w serwisie KIA raz do roku ok. 1200,- zł. Poza tym leje się ropę i jeździ.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy stosunkowo niskiej cenie stosunek jakość do cena bardzo korzystny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wysokość fotela kierowcy trzeba regulować co kilka dni. Serwis twierdzi, że zahaczam przy wsiadaniu. Raczej jest to usterka do naprawy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
[l/100km]