Silnik
: przyspieszenie poniżej 10 sekund i 200km/h V max robi dobre wrażenie.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
pojemność 2.0 , diesel, 180 koni (cheap tuning), Vmax 200km/h (sprawdzone na własnej skórze na niemieckiej autostradzie) i przyspieszenie od zera do setki poniżej 10 sekund (ze stoperem w ręku). Nic dodać nic ująć a do tego jest oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny bardzo czuły i precyzyjny .
Komfort
5,0
Widoczność
Auto nie jest zbyt wielkie, więc z widocznością nie ma problemu.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja sprawuje się doskonale ale ogrzewanie powinno ogrzewać wnętrze auta trochę szybciej co jest dość ważne w mroźne dni , lecz gdyby nie to małe niedociągnięcie to byłoby doskonale.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przesiadłem się z Peugeota 206 sw więc nie mam zbyt wielkich wymagań ;) aczkolwiek wnętrze jest stosunkowo duże i wydaje mi się że nawet większe od Suzuki Grand Vitary, którego zakup planowałem. Spokojnie z dużą ilością miejsca podróżuje się z cztero osobową rodziną nawet na długie dystanse (np. Chorwacja). Auto powinno mieć trochę większy bagażnik ;)
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie dobre ale mi to się akurat podoba ponieważ gdy wrzuci się auto na większe obroty to silnik pracuje wydając z siebie bardzo ładne dźwięki podobne do mocniejszej V-szóstki albo słabszej V-ósemki np. TDV8 313 koni Range Rovera którym miałem okazję jeździć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa idealne jak na moje wymagania. W mieście około 10-11 l/100km a na trasie spokojnie 6,5 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Na mój egzemplarz wydałem około 115 000 a w zamian dostałem dość duże, wygodne, świetnie prowadzące się auto z napędem 4x4 oraz dobrym wyposażeniem i mocnym 180 konnym silnikiem . Samochód naprawdę godny polecenia ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
[l/100km]