Chcialem vitare nowa...przejechalem sie i podziekowalem...chcialem rav4...kaza dlugo czekac i placic slono drozej...powiem tak...jezdzilem roznymi autami i lepszymi i tanszymi ale tym jestem przyjemnie zaskoczony...gowniany koreanski blaszak w tym wypadku nie pasuje:>
Wrażenia
4,0
Silnik
Diesel Common Rail 2... lepszych od tych przereklamowanych volkswagenowskich TDI...nie znosze diesli ale wtym aucie naprawde sie sprawdza..od 2tys obr przyjemnie wgniata w fotel...do charakteru tego auta pasuje jak ulal...benzyna jest po prostu za słaba i wpierdziela jak smok.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegow...w miare dobrze dobrane przelozenia...troche dlugi skok ale za to przyjemny opor...jesli ktos mowi ze haczy to niech przejedzie sie nowa Grand Vitara:/
5,0
Układ jezdny
Nie czuc dziur jak w zwyklych osobowkach (mam te wieksze gumy) i jest sztywne przez co zaskakujaca przyjemnie sie prowadzi...ktos wspomnial ze mozna sie nim kontrolowanie poslizgac...potwierdzam(po odlaczeniu kontroli trakcji oczywiscie:) jak na auto o wyzej polozonym srodku ciezkosci jest naprawde ok
Komfort
5,0
Widoczność
zadnych zastrzezen...fajnym bajerem jest lusterko ktore samo sie przyciemnia kiedy oslepiaja cie z tylu...w lusterku jest tez kompas:)
3,0
Ergonomia
przydalo by sie sterowanie radia z kierownicy...wkur**a mnie obsluga klimy troche ale to osobiste odczucie...ogolnie wszystko na swoim miejscu...a i jeszcze jedno wazne! hamulec reczny strasznie dlugi skok ...spuszczasz go i wydaje ci sie ze ok a on ciagle zaciagniety ale pikawka to sygnalizuje chociaz
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala...zadnych problemow
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo...wygodnie...dlugie trasy nie mecza...
4,0
Wyciszenie
diesla slychac tylko przy rozruchu w czasie jazdy cichsz niz np w nowym golfie czy altei...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wiem co wpiac bo do konca komputerowi pokladowemu nigdy nie ufam... pokazuje srednie spalanie kolo 9-10 srednie...koszty przegladow w normie
4,0
Stosunek jakość/cena
100 tys zlotych ale sporo rzeczy wytargowane np orurowanie radyjko clariona itd...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic...zero...i oby tak dalej...niby maly przebieg ale jednak dziwi mnie to przy koreanczyku ale warto dodac ze zawieszenie i silnik to tak naprawde konstrukcja mitsubishi...to wiele wyjasnia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej...uwaga, lepiej omijac serwis w lowiczu...odwalaja fuszerke...nie sprawdzalem ale mam tam znajomego mechanika
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]