Silnik
: najpierw turbina, potem rozrząd, pompa, glowica - generlanie taniej wyszła wymina silnika
1,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Auto ma niespełna 4 lata i niecałe 100.000 na liczniku i silnik praktycznie do wymiany. Rok wcześniej do wymiany poszła turbina. Złom a nie samochód.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Bagażnik mógłby być większy - dużo miejsca zajmuje kolo zapasowe. W dodatku ścięcie nadwozia, mimo że wizualnie ładne, też ogranicza przestrzeń np wozek dziecięcy typu gondola trzeba rozkładać tak samo jak do zwykłej osobówki, żeby się zmieścił.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali sporo - znacznie więcej niż według opisu ok. 9,5 po mieście,8 w trasie. Koszty napraw i przeglądów po roku posiadania tegoż wspaniałego samochodu to już u mnie ok 12.000
2,0
Stosunek jakość/cena
Niska cena i fatalna jakość - nigdy więcej koreańskiego samochodu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina do wymiany, silnik do wymiany - czekam co dalej....
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]