Inne
: Komfort jazdy - wyciszenie i \"wybieranie\" nierówności oraz elastyczność silnika.
5,0
Całokształt
Bardzo przyjemne autko zarówno w prowadzeniu jak w jeździe, a przy okazji można także bez obaw pojeździć po duktach leśny i lekkich bezdrożach.
Ale to przecież normalne że każda pliszka swój ogon chwali.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze reaguje na każde \"polecenie\". Przy odpowiednich obrotach równie dobrze przyspiesza na dwójce jak i szóstce. 140 KM robi swoje. Oczywiście - jak już ktoś tu napisał - to nie jest auto do ścigania się na światłach..., ale możne popróbować... z sukcesami...
5,0
Skrzynia biegów
Biegi dość długie i elastyczne... tej szóstki brakowało mi w megance.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się całkiem nieźle zarówno w dobrych warunkach, jak i w deszczu (na lodzie i śniegu jeszcze nie miałem okazji); zarówno w suchym terenie jak i w błotku... 4x4 robi swoje... Poza tym to poprawione zawieszenie także gwarantuje bardzo komfortowa jazdę po nierównościach... czyli po normalnych polskich drogach.
Komfort
5,0
Widoczność
Nic do zarzucenia - jest mały martwy punkt, ale to tak jak w każdym aucie... za to światełka rewelacja...
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i w zasięgu, siedzenia super wygodne... teraz nie potrafię już wygramolić się z osobówki... choć mogłaby być jeszcze regulacja fotela w odcinku lędźwiowym - moje kłopotliwe miejsce... No i ten prawy "podłokietnik" kierowcy, czy zamknięcie schowka - mógłby być nieco wyżej - teraz już się czepiam. Ponadto zamiast tempomatu dla mnie mogłoby być sterowanie radiem pod lub w kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fakt - w automacie trochę dmucha po twarzy i brakuje jeszcze trochę regulacji w dół, ale.... przymarznięte szyby \"puszczają\" szybciutko i wnętrze nagrzewa się także bardzo szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Woziłem czwórkę całkiem solidnie zbudowanych pasażerów - nikt nie narzekał na brak miejsca. Kierowca także ma całkiem wystarczająco dużo miejsca, w tym także na nogi... i ten podnóżek na lewą stopę...
5,0
Wyciszenie
Zaskoczenie!!! Rewelacja. Cicho i spokojnie. jeździłem także Hiluxem (nowym) - wszystko się tam trzęsło i hałasowało jak w żuku.... porównywalnie z suv-ami Volvo i BMW.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż - to jest jednak 2-litrowy silnik i do tego autko waży ponad półtorej tony - jest co wozić. ale generalnie spalanie w okolicach 8l jest do przyjęcia. Z toną na haku średnia poniżej 11 l. - autostrada i długa trasa. Przeglądy jak na diesla mogłyby być w dłuższych odstępach (a nie co 15000) lub nieco tańsze. Napraw jeszcze nie było poza małym drobiazgiem - a to i tak na gwarancji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Koreańczycy zrobili wielki krok naprzód (i to wcale nie stojąc nad przepaścią :)). Za tę cenę mamy całkiem niezłe autko zarówno pod względem komfortu jazdy, wyposażenia, bezpieczeństwa i ogólnego wrażenia... jeszcze nie płacimy za markę... A w chwili obecnej można jeszcze bardziej zdecydowanie negocjować ceny lub/i dodatki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak jak poprzednik (sav) - będę straszył... uuuuuu... jak zapeszę... jedna mała usterka - wysiadły mi dwa światełka - jedno z przodu, jedno z tyłu - przyczyna - błąd serwisanta w położeniu przewodu do gniazda przyczepki (hak) - zbyt blisko tłumika.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]