Inne
: Przestrzeń wewnątrz i komfort wsiadania do pojazdu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Rozbiegany silnik.
3,0
Całokształt
Mój pierwszy SUV. Komfortowy. Stylistycznie śliczny nie jest. Wersja III zdecydowanie na moim celowniku.
Duże auto dużo pali. Terenówka jak każdy SUV, można zdecydowanie walczyć z wysokimi krawężnikami. W błocie i śniegu da radę w wersji 4x4 (dołączane). Progi do wymiany. Ostrzegam przed starymi diesel'ami z turbo !!!
Wrażenia
1,0
Silnik
Słaby w stosunku do masy. Przyspieszenie to żart. Nawet jak na pozamiejską jazdę.
Rozbiegał się silnik i ... sprzedałem z uszkodzonym silnikiem.
Nigdy starego diesel'a.
Przestrzegam.
4,0
Skrzynia biegów
Ok, chociaż auto jest już wiekowe i przeskok z biegów trochę długi.
4,0
Układ jezdny
Początkowo obowiązkowa geometria
z optymalizacją nowych opon.
Wymiana półosi.
Później bez zastrzeżeń.
3,0
Karoseria
Pęcherze lakieru tylko przy tylnych drzwiach po obu stronach (na budzie).
Progi bezapelacyjnie, całkowicie do wymiany.
Poza tym ok.
Komfort
3,0
Widoczność
Tylne słupki trochę przeszkadzają, duże lusterka pomagają w manewrowaniu. Wsteczne bez szału.
Widoczność z przodu bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Łatwy, prosty dostęp.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja manual daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca. Przecież to SUV. Jednakże na dłuższą trasę 2 osoby z tyłu zamiast 3.
4,0
Wyciszenie
Do prędkości tylko 130 km/h - 140 km/h, czyli na autostradzie zgodnie z prawem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny nie jest.
Średnie spalanie to 10 L.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma zdania.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacinający się prędkościomierz.
Klamka tylnej klapy.
Oporne otwieranie maski.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik do wymiany.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 112KM 82kW
[l/100km]