Karoseria
: Auto praktycznie niezniszczalne, ma 8 lat i ani jednego "wyprysku" czy innych felerów.
4,0
Całokształt
Ogólna ocena dobra - przyczepić by się można do poziomu hałasu podczas jazdy powyżej 120km/h i kłamliwej informacji dotyczącej spalania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jestem z gatunku wyścigowców więc parametry silnika 2.0 w zupełności mi wystarczają
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wskaują bardzo łatwo, nigdy nie miałem z nimi problemów.
4,0
Układ jezdny
Strach trochę wjechać sześćdziesiątką nawet w łagodny łuk drogi ale generalnie auto prowadzi się bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Do tej pory jeździłem zwykłymi osobówkami więc dla mnie wydok z "pdwyższenia" to bajka.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno klima jak i ogrzewanie spełniają swoją rolę doskonale.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodem nie jest źle ale tylna kanapa jest po prostu siermiężna i współczuję jechać trzem osobom na raz z tyłu tego auta dłużej niż godzinę.
4,0
Wyciszenie
Nawet po pseudoterenowym aucie spodziewałbym się nieco lepszego wygłuszenia podczas jazdy po dziurach zwanych polskimi drogami. Dużo zależy też od rodzaju ogumienia więc polecam szukać cichych opon.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lipne informacje nt. spalania to chyba żałosny chwyt marketingowy. Prawda jest natomiast taka że auto o takiej konstrukcji musi palić powyżej 10litrów. Kto w to wierzy to naiwniak po prostu..
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę kaskę nie widzę konkurencji dla tego auta na rynku.
Przy zakupie kolejnego auta na pewno będę spoglądał na nowszą wersję tej Kijanki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak i oby tak dalej..
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 142KM 104kW
[l/100km]