SPORTAGE II, to nie I. Auto jeździ jak osobowy.Przyspiesza także. Dynamika OK, i te 13,2 s nie jest miarodajne subiektywnie. W terenie intensywnie użytkowana - 15 km szutru z dziurami do domu. Stabilność przy 120, 130 km/h w tych warunkach bez zarzutu. Nie wiem czy forester byłby lepszy(subaru). Wiekszości osób nie jest potrzebny prawdziwy off -road.
A pan suzuki który niby wymiata - możemy się pościgać. Nawet gdybyś miał 6 - cyl. I nie jesteś większy. Jedyne może prawdziwe zastrzeżenie to klocki hamulcowe ostatnio wymienione. Ale po 100 tys. okaże sie czy jest to atrapa terenowa.
Wrażenia
4,0
Silnik
pracuje ładnie, słucha się miło
4,0
Skrzynia biegów
niekiedy biegi haczą
5,0
Układ jezdny
można spokojnie ścigać się z szybszymi.Bardzo trudnodno wybić na zakręcie. łatwiej uzyskać poślizg kontr. Przy tej wyskośći nie można nic zarzucić.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
nie zwraca się uwagi, więc OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima w porządku, nagrzewanie do 30 stopni, to o co można mieć zarzuty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sorrento nie ma dużo więcej
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spali równo 10 w terenie, dynamicznie jeżdżąc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bepośredni konkurent - Nissan X trail - to Renault w domyśle. Wcześniej się psuł. I kosztuje 20000 więcej w tej wersji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne rzeczy typu kontrolka AIR BAG z powodu kostki pod siedzeniem kier. Jakieś skrzypy w desce od plastików niekiedy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D 63KM 46kW
[l/100km]