Ogólnie ok. jak do tej masy mogło by być 15-20kM więcej. Ale do normalnej eksploatacji wystarczająco, to nie jest w końcu wyścigówka.
4,0
Skrzynia biegów
Raz się zawiodłem na podmokłej łące i z 2 na 1 redukcja trwała za długo. Potrzebny był traktor bo nie wyrwałem się sam
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja z klimatronikiem. Bardzo wygodne.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niestety samochód dla małego japońca, za krótkie siedziska, po przejechaniu 200 km wysokiej osobie odpadają nogi, Niewystarczająca regulacja podniesienia siedziska. To był min.powód sprzedania samochodu. Z tyłu ok. Osobu do 170 cm będą zadowoleni [przód i tył]
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130 km/h zaczyna sie głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny zakładając że automatycznie korzysta tylko z przedniego napędu. Na prawdziwym paliwie [ niemieckim ] podane wyniki minus 10-20% Niestaty nie jeżdzę oszczędnie raczej ofensywnie. Sprzedałem a teraz żałuję. Zamieniłem na Astrę III 1.7 CDTI...porażka!!!!!!!! Tylko mało pali reszta do d.....
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w niemczech po leśnej obcierce, był trochę poobijany ale nie rozbity . Cena była rewelacyjna już póżniej nie natrafiłem na takie auto w tej cenie [9500 euro] tylko 4200 km i miał 4 miesiące. Koszt naprawy 6000 zł a cena salon Polska w tym czasie 114000. Wersja full tylko bez podgrzewanych foteli.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JW
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 83KM 61kW
[l/100km]