auto bardzo funkcjonalne i na miasto i w teren. Nieraz nowe terenówki typu navara, nie dawały rady a kia szła w terenie. Miłe w środku, choć nie tak rozwinięte elektroniczne jak nowsze modele ale za to niezawodne.
Wrażenia
5,0
Silnik
dbać o olej i rozrząd a odwdzięczy się bezawaryjnością.
4,0
Skrzynia biegów
nizsze biegi mogłyby być dłuższe.
5,0
Układ jezdny
napędy super, jak w rasowej terenówce. Na asfalcie napęd tył, gdy jest ślisko napęd 4x4, który wyrównuje koła i można gnać trasą bezpiecznie. W terenie sztywny, który nie pozwala się zakopać. Ogólnie rewelka.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo ładnie schładza choć to nie klimatronic.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Diesel jest zawsze głośniejszy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
auto kosztuje połowę mniej niż pozostałe terenówki z tych roczników a jest praktycznie tej samej klasy. Nawet lepsze bo naprawy można dokonywać bez udziału autoryzowanych serwisów, proste i każdy warsztat sobie z nim poradzi. Części dostępne bezproblemowo i w przystępnych cenach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
praktycznie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 83KM 61kW
[l/100km]