Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Sportage I Standard

Filip, 18 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 128KM 94kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 147 tys. km
Kia Sportage I Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW 1994-2002 - Oceń swoje auto
2,00
53% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
90 tys. za nowe auto niby ,,terenowe´´ które nie ma żadnego prestiżu jest rzadko spotykane zużywa paliwa jak 4 TIRy psuje się częsciej niż Maluch Cingecento i Tico razem wzięte po prostu te pieniądze za te auto to pomyłka.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 2.0 jest bardzo podatny na różnego rodzaju awarię i już kiedyś musiałem wymieniać silnik na nowy taki sam w ASO KII bo stary się zniszczył i co za tym idzie znowu wydać kasę na zainstalowanie butli na gaz
2,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo topornie wchodzą a do momentu sprzedaniaA nie chiały wchodzić 4 i 5 bieg i możan było jechać max. na 3. Ciekawi mnie czy nowy właściciel też ma z tym problemy
1,0
Układ jezdny
Jak się skręci to nawet potym na prsotej auto też chciało skręcać samo z sobie bez ruszania kierownicą
Komfort
4,0
Widoczność
Przez przednią szybę widać bardzo dobrze przez tylną też dobrze widać i niw wypada narzekać pod tym względem
3,0
Ergonomia
Ergonomia jest nie najlepsza ale nie najgorsza. Układ grzewczo-wentylacyjny ma się w pobliżu ręki jedynie radio jest bardzo nisko położone i trzeba było mieć pilota vod radia przy kierownicy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze szybko się nagrzewało i ochładzało dzięki klimie miało tylko jeden feler popsuło się wenetylacja i leciało przy włączonym zimnym ciepłe powietrze a najgorzej to było jak korzystałem latem z klimy taka fala gorąca nagle ogarnęła całe wnętrze KIA i dośćdługo musiałem auto wietrzyć
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby miejsca nie jest mało ale tak dużo te nie ma jedynie prawą ręką łatwo było trafić do popieliniczki ale już z położeniem radio to trzeba było się schylać w celu ustawienia stacji
1,0
Wyciszenie
Nie można nic dobrego powiedzieć bo słychać było wszystko co jest pod podłogą i oczywiście całą pracę silnika nie nadarmo podłączyłem 2 kolumny pod 100V jedna i 20V wzamcniacz do radia no i standardowe głośniki
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest bardzo dorgie w użtykowaniu nie dość że częsściej trzeba było z nim jeździć do seriwsu niż gdziekolwiek indziej. Zużycie paliwa w benzynie było w mieście na poziomie ok. 17l a na LPG to było ok. 20 l na 100KM
1,0
Stosunek jakość/cena
w/w dodam tylko że za mojego Sportage dałem 90 tys a sprzedałem za 30500zł więc to jest kolejny minus -wysoka utrata wartości a miał kilmę ABS i inne bajery a także orurowanie za 5 tys. aby wyglądać jak terenowe
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność i KIA wykluczją się nawzajem. W KIA z drobiazgów to ciągle coś się lubiło popsuć od elektryki szyb i awarii z zamkiem po sondy lambda
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pod tym wzg. jest także bardzo źle miałem kilka przygód które zmusiły mnie do zrezygnowania z jazdy i wzewania ASO

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 128KM 94kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
19,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
17,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia Sportage I Standard