Wersja L z pakietem UVO i felgami 17 (CW7). Wstepna ocena po 1000 km. Samochod funkcjonalny, wygodny we wsiadaniu/wysiadaniu i podczas jazdy. Zadne dziury i krawezniki nie sa mu straszne - typ miejski. Zawieszenie zestrojone raczej w kierunku komfortu, zbyt mocne wspomaganie kierownicy. Znakomite wyciszenie i wg. mnie swietny fabryczny system audio. Materialy we wnetrzu duzo ponad standard (por. suzuki s-cross, nissan qashqai). Widocznosc do tylu OK (z kamera przy parkowaniu), do przodu swietna, do boku slaba - bardzo trudno ocenic odleglosc przez wysokie blachy drzwi. Lusterka panoramiczne, nie trzeba praktycznie ogladac sie aby sprawdzic martwa strefe. Silnik malo dynamiczny i sporo pali (ok.9L/100 w jezdzie miejskiej). Duzo miejsca w srodku i na tylnej kanapie (brak tunelu srodkowego), ale przecietny bagaznik.
Typ typowo miejski, dobra tansza alternatywa na Nissana Qashquai (-15k) i Suzuki SX4 S-Cross (cena porownywalna).
Jesli szukasz wyroznajacego sie designem, niestandardowego, dobrze wyposazonego (aut. klima etc.), komfortowego samochodu do raczej spokojnego poruszania sie po miescie w przytulnej i kojacej atmosferze, a jednoczesnie nie liczysz sie z kazda zlotowka na stacji benzynowej, to warto wziac ten samochod pod uwage.
Wrażenia
3,0
Silnik
Przecietna dynamika (trzeba krecic), spore spalanie. Na pewno pudelkowaty ksztalt nadwozia ma swoje zalety, ale kosztem dynamiki i spalania. Przydaloby sie turbo (najlepiej trwale ;)). Konkurencja nie jest jednak duzo lepsza.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna skrzynia manualna, zestrojona do miasta. Krotki skok lewrka.
4,0
Układ jezdny
Dobry uklad jezdny, nie buja na zakretach. Jak na belke skretna to jest bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
super do przodu i do tylu, srednio na boki, szczegolnie przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Super! Swietny, nieudziwniony design.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. W deszczu nie paruje wcale, szybkie odmrazanie przedniej szyby przy przymrozku. Klima automatyczna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja. Mnostwo miejsca z przodu i na tylnej kanapie. Brak tunelu srodkowego. Dzieciaki szaleja! ;) Mega-szeroki zakres regulacji fotela kierowcy.
5,0
Wyciszenie
Wzorowe wyciszenie i bardzo dobry system audio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobra cena zakupu ale dosc wysokie spalanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
60k za miejski crossover ze swietnym wyposazeniem (aut. klima, elektryka, kamera cofania, czujnik parkowania, przyzwoity silnik) nic innego sie nie dostanie. Jest OK!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 132KM 97kW
[l/100km]