Dobrze przemyślane auto, a przede wszystkim dobrze wyposażone. Oczywiście nie ma idealnego auta, ale to ma najwięcej pozytywnych kompromisów. POLECAM
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest to nowej generacji silnik comon raylly oszczędny i bardzo narowisty jak na tę jednostkę napędową zasługuje na wysokie noty .Ogromny plus za to że posiada łańcuch zamiast paska rozrządu.
4,0
Skrzynia biegów
Bez większych zastrzeżeń , musimy pamiętać że autko i mechanizmy są na dotarciu
4,0
Układ jezdny
Solidny twardawy układ jezdny doskonały na nasze drogi , przypominający zawieszenie niemieckich aut
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownica to tylko atut fajnie spogladać na wszystko z góry.
4,0
Ergonomia
Dobrze wyprofilowane fotele, bardzo obszerne wnętrze, wszystkie przełączniki w zasięgu ręki i do tego proste w obsłudze jak dla mnie może być wzorem do naśladowania.
Dlamnie niedopuszczalny brak tylniej półki bagażnika tragedia niemoge pojąć
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak automatycznej klimatyzacji (tylko zwykła), rekompensuje bardzo dobry nawiew, a zimą dodatkowa nagrzewnica,klima działa na 100%
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiele marek powinno uczyć się od kia projektownia segmentów
4,0
Wyciszenie
Dizelek świetnie mruczy jak to dizelek a miałem porównanie bo jeżdziłem jest naprawdę OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ekonomiczny bez dwóch zdań 6 litrów na sto kilometrów średnio na dotarciu to naprawdę niezły wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
Wyposarzenie wysokie jeśli chodzi o cene
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naszczęscie brak i oby tak było
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDI VGT 128KM 94kW
[l/100km]