Zawieszenie
: superdobrane zawieszenie do reali polskich dróg przykład Zakopane gdzie jeździ mój samochód super zachowuje sie po tych dziurawych drogach
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
przy takiej masie samochodu naprawdę moc tą czuć
5,0
Skrzynia biegów
jak na razie super płynnie
5,0
Układ jezdny
autko trzyma się drogi nawet przy tym prześwicie 600mm wyższy od osobówki
Komfort
5,0
Widoczność
super ustawione fotele widoczność jak w terenówce super lusterka duże przejrzyste
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dodatkowa nagrzewnica odczuwalna po paru minutach nawet przy dużych mrozach takich jak w Zakopanem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duża przestrzeń w środku z tyłu dla dorosłych 3 osób super
5,0
Wyciszenie
nie przenosi nic z zewnątrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
super dobrana cena do jakości kupiłem pierwszego SOULA w Zakopanem najdroższą wersje XL super z tym pakietem dla porównania ceed sw kosztuje prawie 76tyś.
a tu za 62tyś masz crosovera który super sprawdza się w zaspach poprzez prześwit i elektronikę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDI VGT 128KM 94kW
[l/100km]