Układ elektryczny
: awaria rozrusznika, awaria silnika spryskiwacza
5,0
Całokształt
5 lat gwarancji bez limitu kilometrów :)
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonale prowadzi się na drogach polnych jak i na autostradzie
5,0
Skrzynia biegów
brakuje 6 biegu :), ale w nowych już jest
5,0
Układ jezdny
pierwsza wymiana w zawieszaniu przy 160 tys. km (łącznik stabilizatora)
dobrze spisuje się w terenie
nie oszczędzam zawieszenia - samochód jest po to aby jeździć
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała w każdą stronę, zaletą są duże lusterka boczne
5,0
Ergonomia
bardzo wygodny na długich trasach, pozwala na swobodną podróż z rodziną
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jw.
4,0
Wyciszenie
głośna praca silnika powyżej 80 km/h lekko daje się we znaki, lecz jego konkurencja niestety nie jest lepsza
ps. nie ma konkurencji w tej cenie:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie to 7-8 l/100 km
koszty przeglądu w ASO - 560 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma lepszego samochodu w tej cenie w tej kategorii z takim wyposażeniem :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dwie usterki serwisowe przez 160 tys. km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DOHC CVVT 124KM 91kW
[l/100km]