Ocena ogólna: 4.
Plusy: przestrzeń i oryginalny projekt.
Minusy: twarde zawieszenie i słabe wyciszenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje cicho na niskich obrotach, ale moc maksymalną osiąga przy aż 6300 obrotach. Maksymalny moment obrotowy stosunkowo niski (156/4200). Inaczej mówiąc, osiąga wysoką moc mocno wyjąc.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest precyzyjna, lecz podczas zmiany biegów niestety bardzo głośna.
3,0
Układ jezdny
Moim zdaniem to najsłabszy punkt Soula. Jest bardzo twardy, czuć każdą nierówność drogi, aż wnętrzności się przewracają. Trzyma się natomiast bardzo dobrze na zakrętach. Coś za coś.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do przodu dobra, do tyłu fatalna. Sytuację ratują czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Fotele przednie płytkie, na ostrych zakrętach można wypaść z fotela. Brakuje podłokietnika.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ładnie działa odraszanie szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest największą zaletą tego auta.
3,0
Wyciszenie
Bardzo słabe wyciszenie. Słychać każdy wybój i silnik przy wyższych obrotach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa powinno być niższe o 1 litr / 100 km. Przeciętnie pali 7,6 litra benzyny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest to dobry wybór za proponowaną cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo dobry jak na tę klasę aut system audio. Słabej jakości plastik w bagażniku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie (10 tys. km) bez usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DOHC CVVT 124KM 91kW
[l/100km]