Bardzo duża ilość miejsca w środku, bardzo dobre wykończenie. Nie odbiega od marek premium. Dobry zasięg w trybie elektrycznym. Za mała moc silnika spalinowego na taki samochód, słaba dynamika i przyspieszenie. Wolna skrzynia biegów. Jako samochód rodzinny użytkowany głównie w mieście sprawdza się idealnie ale brakuje w nim troche emocji :)
Wrażenia
3,0
Silnik
Zasięg na prądzie ok 45-50 km. W codziennych warunkach jeżdzę praktycznie w trybie EV. Przy użytkowaniu 80 % miasto 20 % trasy PHEV sprawdza się bardzo dobrze. Natomiast przy mocniejszym dodaniu gazu lub po wyczerpaniu baterii włącza się silnik spalinowy o okropnym, wyjącym dźwięku i słabej mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Przy ruszaniu w trybie EV wystepuje czasami prawie sekundowe opóźnienie. 6 biegowa skrzynia dość wolna.
4,0
Układ jezdny
Przy bardziej dynamicznej jeździe nadwozie mocno się przechyla i czuć dużą masę.
4,0
Karoseria
Po kilku miesiącach użytkowania widać liczne drobne ryski na lakierze.
Komfort
5,0
Widoczność
Kamery 360 st, czujniki. Wszystko działa bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Duża ilość schowków, dużo miejsca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wielkości nieco ponad 480 cm ilość miejsca w środku i wielkość bagażnika godna podziwu.
5,0
Wyciszenie
Zaskakująco dobre jak gabaryty auta. Przy prędkości 140-160 jest zaskakująco cicho. Przy jeździe w trybie EV panuje cudowna błoga cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Przed skokowymi podwyżkami samochód można było dostać z pełnym wyposażeniem za 230 tys - cena bardzo atrakcyjna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka razy przy ładowaniu z gniazdka występowały przebicia prądu na chromowanych ramkach drzwi. W ASO nie nie stwierdzono usterki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych awarii póki co.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 265KM 195kW
[l/100km]