Inne
: Katalizator, EGR, wiązka do EGR do wymiany po 24 000 km - 1/5 to i tak dużo
3,0
Całokształt
Wszystko nam się w tym aucie zgadzało. Wygląd, Ilość miejsca, funkcjonalność, prowadzenie, nawet przyspieszenie spełniało nasze wymagania. Pewnie bym rozdawał 5teczki i komplementował, ale.....4000 kilometrów - awaria szyberdachu - 4 miesiące czekania (auto na szczęście jeździło). To drobnostka, choć zaskakująca (nierzadko zgłaszany problem z poprzednich generacji nie zniknął w nowej). Po 24 000 kilometrów - Combo -katalizator, wiązka elektryczna do zaworu, zawór EGR do wymiany. Za nami już 2,5 miesiąca czekania (mamy auto zastępcze, ale jednak niższej klasy).Do tego średnia jakość obsługi posprzedażowej. Mimo, że bardzo lubimy to auto, dziś byśmy się na nie nie zdecydowali. Obsługa Kia Assistance - 2/5, Serwis 3/5, KIA Polska - raczej utrudnia niż ułatwia życie (trzeba było walczyć o wymianę EGR, bo choć na zdjęciach w oczywisty sposób był uszkodzony, spalony i zalany to nie pokazywał błędu na komputerze i z tego powodu nie chcieli wymienić. Dopiero po którejś z kolei interwencji serwisu będącej wynikiem mojego naciskania się udało). Czy ktoś z użytkowników miewa podobne historie?
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 230KM 169kW
[l/100km]