Inne
: Ogólnoe korozja. Większość awarri spowodowane korozją.
4,0
Całokształt
Ma kilka wad.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajnie pracuje. W trybie Sport na pewno Mazda z 2.2D nie ma szans. Silnik dobrze zaprojektowany przez Włochów.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na hydrokinetykt działa super. Nie zawodzi no chyba, że zgnije chłodnica i płyn pójdzie do skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Dobry i trwały
4,0
Karoseria
Mam wrażenie, że po 10 latach zacznie rdzewieć
Komfort
3,0
Widoczność
Szału do przodu nie ma. Resztę ratują czujniki i kamery.
5,0
Ergonomia
Typowy rodzinne auto do wszystkiego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Czujnik wilgotności rewelacja. Nie wiem co to zaparowane szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po za 6 i 7 miejscem
4,0
Wyciszenie
Jest OK
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na Kia drogie. Rurka klimy 1500 pln. Chłodnica silnika 1700 pln. Pompa paliwa zbiornik 400 pln. zamiennik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękająca skóra siedzenia ( nie tylko mój przypadek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mniej niż 100000km. i wymiana rurki klimatyzacji od 3 rzędu siedzeń, wymiana chłodnicy silnika ( póki całkiem nie zgniła całkiem i płyn nie poszedł do skrzyni), wymiana czujnika tem. zewnętrznej (oszukiwał i klima robiła duże skoki temperatury), wymiana czujnika ciśnienia turbiny (przepuszczał), wymiana sondy lambda, wymiana ogranicznika drzwi kierowcy. Napęd 4x4 na razie działa, ale są przypadki kosztownej awari sprzęgła i frezów w skrzyni.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 185KM 136kW
[l/100km]