SAMOCHÓD SPRAWDZIŁ SIĘ W 2,5-LETNIEJ EKSPLOATACJI (PRZEBIEG 180 000 KM).
KUPIŁEM DRUGI Z OSTATNIEJ SERII 2019. 2.0! GT LINE.
ZASKOCZENIEM DLA MNIE JEST WYCOFANIE Z OFERTY SILNIKA 2,0 OD 2020 R.
OFEROWANE OD 2020 R SAMOCHODY Z SILNIKAMI 2,2 SĄ SPORO DROŻSZE OD POPRZEDNIKÓW Z SILNIKAMI 2,0
Wrażenia
5,0
Silnik
NIECO ZA WYSOKIE SPALANI OK. 7,5 L/100KM
5,0
Skrzynia biegów
BEZ ZARZUTÓW. SKRZYNIA BEZOBSŁUGOWA I BEZAWARYJNA
5,0
Układ jezdny
BEZ ZARZUTÓW 180 000 KM NIE BYŁO POTRZEBY WYMIANY CZĘŚCI
3,0
Karoseria
PODATNA NA WGNIECENIA PARKINGOWE SPOWODOWANE DRZWIAMI INNYCH POJADZÓW
Komfort
5,0
Widoczność
BRAK ZARZUTÓW. NA "+" KAMERA 360'
4,0
Ergonomia
TYLKO WERSJA 7 MIEJSCOWA
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BRAK ZARZUTÓW
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3-CI RZĄD SIEDZEŃ ZBĘDNY ZE WZGLĘDU NA BARDZO OGRANICZONĄ PRZESTRZEŃ. TEJ KLASY I WIELKOŚCI SAMOCHÓD POWINIEN ZAPEWNIAĆ KOMFORT WSZYSTKIM PASAŻEROM.
5,0
Wyciszenie
BRAK ZARZUTÓW
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
KOSZTY SERWISU NA TEJ KLASY SAMOCHÓD WZGLĘDNIE PRZYSTĘPNE
5,0
Stosunek jakość/cena
WZGLĘDNIE TANI W EKSPLOATACJI
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NA GWARANCJI WYMIENIONY JEDEN CZUJNIK.
ODPŁATNIE WYMIANA TARCZ PO 150-180 TYŚ. KM KLOCKI PRZEDNIE 2 RAZY TYLNE 1 RAZ NA 180000 KM
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK POWAŻNYCH USTEREK
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 185KM 136kW
[l/100km]