Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Sorento III SUV

Pietruszka, 8 lat temu
Silnik 2.0 CRDi 185KM 136kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Sorento III SUV 2.0 CRDi 185KM 136kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo cichy i dynamiczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
5,0
Całokształt
Koreańczycy się naprawdę starają. Owszem są czasami dziwne rozwiązania drobiazgów ale ogólnie to świetne auto. Ładujemy na pokład 6 osób i bagaż - no problem. Suniemy autostradą 140 -cichuteńko. Naprawdę udana konstrukcja.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający, a nawet bardziej niz wystarczający -to duże auto a nie ścigawka, więc i tak nie użyjecie całej mocy. Jego największą zaletą jest jednak...wygłuszenie. Jeżeli spodziewacie się hałasu przy szybkiej jeździe lub wycia silnika - nic z tego - szum opon, wiatru i ciche mruczenie. Brawo! Co nie zmienia faktu, że ten kotek lubi zjeść :)
5,0
Skrzynia biegów
Zero szarpania. Bardzo dobrze zestrojona przekładnia, nie mam uwag. Zabawa w zmienianie manualne nudzi się po 5 minutach -automat i tak będzie lepszy.
5,0
Układ jezdny
Jak na razie nic się nie tłucze, a jeżdzę po wiejskich Polskich drogach. Co będzie dalej trudno przewidzieć. Prowadzi się pewnie i bez niespodzianek
Komfort
5,0
Widoczność
Jesli są kamery dookólne z obserwacją z góry - czego chcieć więcej. Jeśli nie ma... Są! To bardzo wygodne rozwiązanie, ale trzeba się przestawić z gapienia się na szyby.
5,0
Ergonomia
Luksus. Krótko i na temat - kierowca ustawi sobie fotel jak chce a wszystko jest pod ręką. Składanie tylnych foteli z bagażnika - genialnie proste i bardzo praktyczne. Automatyczne otwieranie klapy bagażnika... działa ale bez szału.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby sa strefy, cuda wianki i komputery... ale to najsłabszy element. Działa oczywiście ale jakby nie zawsze tak jak powinno. Ustawiacie na 22 stopnie i zostawiacie auto w słońcu na godzinę - wsiadamy i co? Piekarnik. Co na to komputer? Dmuchawa na 1/3 :) Bo przecież na zewnątrz jest tylko 27 Oczywiście żądacie 17 stopni i wtedy klima daje całą moc. Ale czy nie można było dodać dodatkowych czujników nagrzania? Kolejny bajer to wyłaczanie silnika START/STOP - i dmuchawa chodzi na 10%. Jeśli stoisz w korku w słońcu... wyłącz START/STOP
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużao mniejsca w pierwszym rzędzie. W drugim to samo, wygodna pozycja na nogi, bez kolan pod brodą. W trzecim... jest miejsce. Raczej dla kobietki lub dziecka ale jest. Ale 7 miejsc to opcja a nie norma.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe. Jestem pod wrażeniem! Można się cieszyć muzyką
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali wg. mnie 10 litrów. Miasto - z powodu korków (Kraków) Trasa - to samo jeśli mkniemy autostradą szybko :) Można zejść do 7-8 ale po równym, płaskim i jadąc grzecznie. Przeglądy i naprawy - tak jak gdzie indziej z tym, że długa jest gwarancja.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena... mogła by być niższa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Kia Sorento III SUV 2.0 CRDi 185KM 136kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Kia Sorento III SUV