Fajne autko, z chip fabryczny na ok. 240KM, skrzynia 8AT wyrabia duży moment ponad 500 Nm. Może nie przyspiesza od zera jak inne suvy z 3.0 (7s) ale jak już ma 80/100km/h to przejazd przez autostrady zwłaszcza DE czysta przyjemność przy obroty 2 ,5tyś max, średnie spalanie z Poznania do Berlina z powrotem ~ 8 ON. (3 x w miesiąc jadę tą trasę).
Wcześniej miałem Optime, ale chciałem coś wyższego, no i 2.2 nie bierze oleju, a optima 1.7 przy autostradowych rajdach brała jak skoda poprzednia:( 1 litr na trasa do Berlina :(
W DE prędkości głównie 170-190. Sorento GT ma wszystko w opcji. Mam teraz 45tyś przejechane, nic się nie dzieje, brakuje tylko startu spod bramek poniżej 9s, a potem to auto jedzie jak niemieckie.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRDi 200KM 147kW
[l/100km]