Przeniesienie napędu
: Silnik 2,2 z automatem to bardzo dobre połączenie
4,0
Całokształt
Najsłabszym punktem jest zbyt głośne zawieszenie,i słabej jakości plastiki w środku,które potrafią skrzypieć co czasami jest denerwujące.W tej klasie auta powinno być znacznie lepiej
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik dla kierowców lubiących spokojną jazdę.Mógłby być bardziej wyciszony.Trochę za głośny na wyższych obrotach
5,0
Skrzynia biegów
Automat świetny do tego auta, nie ,,przeciąga\",zmienia biegi bardzo płynnie.Jeżdziłem kilkoma automatami,ten jest jednym z lepszych
3,0
Układ jezdny
denerwujące stuki zawieszenia-najsłabszy punkt w tym aucie
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bdb we wszystkich kierunkach.Bardzo pomocna kamera cofonia,bez tego widoczność do tyłu ograniczona.Bardzo duże lusterka
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie powinno być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie i klimatyzacja ok,dmuchawa nie wydaje żadnych głośnych dżwięków przy normalnej eksploatacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie w obydwu rzędach
3,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na trasie ok.8-9 litrów,w mieście 10-13 litrów-na auto tej wielkości to chyba norma
3,0
Stosunek jakość/cena
Za dobrze wyposażone auto trzeba dać ok,170 tyś.To oczywiście dużo mniej jak za auta podobnej wielkości,ale to jednak KIA a nie BMW,więc cena nie powala
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez usterek
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie bez usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRDi 197KM 145kW
[l/100km]