Zmienilbym silnik na mocniejszy i zawieszenie na bardziej komfortowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Glosny gdy zimny, troche za slaby podczas przyspieszania ze startu. Trudny dostep do filtra oleju i paliwa. Dlugo utrzymuje cieplote po zatrzymaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Kick-down dziala z wyczuwalnym opoznieniem. Zmiana biegow plynna (automat 5 biegowy). Zbyt slabe hamowanie silnikiem w trybie recznym
3,0
Układ jezdny
Wyczywalne kazde laczenie asfaltu. Slowem im lepsza droga tyl wiecej czuc nierownosci, im gorsza droga tym lepiej. Prowadzenie na wprost b.dobre. Najgorzej zachowuje sie na pofaldowanym zakrecie przy szybkiej jezdzie, ale to z powodu sztywnej tylnej osi.
Komfort
3,0
Widoczność
Trudno wyczuc gdzie konczy sie przod (mask mocna opadajaca) oraz tyl pomocne lusterko wsteczne ze sklepu internetowego lub czujni cofania
5,0
Ergonomia
Wszytko tam gdzie byc powinno
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem klima w pelnym automacie nie dziala zbyt dobrze. Po recznym wymuszeniu obrotow dmuchawy jest juz lepiej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 186 i ilosc miejsc z przodu perekcyjna. Do C5 czy passata trzeba sie wslizgiwac. Z tylu rowniez b.duzo miejsca. Fotele jak dla mnie troche za twarde ale wygodne. Brakuje sciemniacza deski rozdzielcej. Poza tym jest raczej wszystko co potrzeba
4,0
Wyciszenie
Poziom klasy wyzszej sredniej. Slychac, ze sie jedzie, ale nie jest to meczace.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto lato 12 litrow, zima 13.5
Trasa 8-10 zalezy od predkosci
przy 160 km/h 3500 obrotow
4,0
Stosunek jakość/cena
Podczas wejscia do Polski byl relatywnie tanszy (do kursu dolara)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie psuje. Jedno co mozna miec uwage to slabe zabezpieczenie antykorozyjne elementow podwozia. Kto planuje dluzej auto uzytkowac powinien je dodatkowo zabezpieczyc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]