bardzo dobry samochód. Testowałem również Toyotę Land Crusera 90, Jeepa Grand Cheroke, Mercedesa ML, Hyundaya Terracana, i w Sorento czułem się najlepiej. Z porównanych samochodów ma najmniej wad.
Wrażenia
5,0
Silnik
głośny gdy zimny, potem OK, bardzo elastyczny, brak turbodziury, szybko się nagrzewa
4,0
Skrzynia biegów
5-cio biegowy automat płynnie zmienia biegi i wystarczająco szybko, kick-down również działa dobrze, sekwncja dobra do hamowania silnikiem
4,0
Układ jezdny
trochę za mocno buja, zawieszenie ogólnie sztywne, ale komfortowe, na zakrętach nie przechyla się za mocno
Komfort
4,0
Widoczność
słaba do tyłu, do przodu bardzo dobra. trochę trudno wyczuć krańce samochodu przy manewrowaniu
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, i łatwe w obsłudze, dobrze rozwiązane automatyczne wyłączanie świateł po wyłączeniu silnika
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja i ogrzewanie wystarczająco wydajne i dosyć ciche
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ja mam 186 cm i za mną tacy jak ja mogą mieć nogę na nogę założoną, na szerokość aż za dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
wyciszenie bardzo dobre prze 140 km/h 3000 obr/min, można normalnie rozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto + klima 12,5 l/100 km
trasa 150 10 l/100 km
trasa 120 8.8 l/100 km
mogłoby być lepiej, ale jak na automat to chyba nieźle
5,0
Stosunek jakość/cena
Tylko dlaczego po wejściu do unii tak podrożał
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam przejechane 2500 km na razie OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]