Przeniesienie napędu
: napęd na cztery kółka z aktywnym dyfrem niezłą jazda szczególnie na błocie pośniegowym. Czujesz sie bezpieczny
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Klekocze jak jest zimny ale dzięki Webasto w temperaturze -22 po trzech kilometrach jest już gorący.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia automatyczna z sekwencja. sekwencja w tej skrzyni słabo daje rade. W zakresie od 80 - 120 lepiej nie wyprzedzać na wariata bo kilometrów może zabraknąć. ale trzeba usprawiedliwiając autko bo 2 tony trzeba jakoś je rozpędzić.Ale rewelacji nie ma. Ale na manuala bym nie zamienił.
4,0
Układ jezdny
na razie bardzo dobrze zachowuje się w zakrętach. dziury polskich dróg zbiera ale trzęsie budą.
Komfort
3,0
Widoczność
słaba widoczność do góry. przed światłami trzeba stanąć parę metrów dalej bo nie widać sygnalizacji świetlnej.
ogólnie widok do przodu jest dobry i nie przeszkadza.
4,0
Ergonomia
Ergonomia jest w sam raz wszystko jest dostępne w zasięgu reki bez zbędnych przycisków uruchamiających coś tam
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie żyje własnym życiem, nie mogę jej opanować i nie wiem od czego to zależy.czasami jest za zimno w samochodzie choć silnik jest już rozgrzany.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń jest nieziemska bardzo dużo miejsca dla pasażerów z tyłu jak i z przodu.
4,0
Wyciszenie
zimny silnik slychać w środku i to za głośno. od 110 km na h słychać już opory powietrza opływających budę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duże spalanie w mieście jak na zimę bo około 12-13l/100 w automacie i przy laczkach 245/70/16 ale co tu się dziwić
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nie zawodny. nie wymagał wkładu finansowego na części nie związane z bezpośrednią eksploatacją. ( olej, filtry, klocki)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]