Przeniesienie napędu
: Dobrze sobie radzi w każdych warunkach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Automat szyb, fotele, radio.
4,0
Całokształt
Fajna alternatywa dla X5 i ML. Taniej, w terenie zdecydowanie lepiej. Jakość wykonania bardzo dobra. Materiały na wysokim poziomie poza imitacją drewna.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik głośny, a na zewnątrz pracuje jak stara pralka. Słaby jak na tą masę. Po zachipowaniu na ok 164 KM jest już lepiej. Da się jeździć i wyprzedzać.
3,0
Skrzynia biegów
Automat + tiptronic. Bardzo wolna. Zmiana biegu trwa chyba z dwie sekundy, to zbyt długo podczas wyprzedzania. Jedyna rada to tryb sekwencyjny i odpowiednio wcześniejsze reakcje. Przy jeździe ok 80-90 km/h auto nie może się zdecydować na jakim biegu chcemy jechać :( Moim zdaniem skrzynia źle wysterowana.
3,0
Układ jezdny
Precyzyjny. Mam w opcji z wyborem 2H/4H/4L. Napędy ok. Fajnie na śniegu i w błocie. Za to komfort jak na taczce. Każda dziura mocno wyczuwalna i słyszalna. Szczególnie jak tylne koła w nią wjadą. Na zakrętach trzeba wolniej, bo środek ciężkości wysoko. Buja jak na statku we wszystkie strony. Ale jest lepiej niż w GRAND Cherokeem.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez problemów. Mam ciemne szyby z tyłu. Jest ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Trochę mało czytelny panel środkowy. Fotele wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja. Chłodzi w kilkanaście sekund, a auto jest czarne. Ogrzewanie też ok. Duży plus.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i przestrzennie.
4,0
Wyciszenie
Dość mocno słychać silnik. Poza tym żadnych przedmuchów wiatru itp. nie ma.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Katalogi kłamią. Pali i tyle. Nie ma możliwości, żeby takie auto paliło 8-9 litrów. Bzdura. Średnio zawsze ok 12. Nie mniej i nie więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze rewelacja.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]