Inne
: Duży postęp jakiego dokonali Koreańczycy przy produkcji swych aut
4,0
Całokształt
Bardzo fajny samochód. Do 120 km/h poprostu płynie się po drodze. W terenie radzi sobie dzielnie i bez kompleksów do bardziej utytułowanych konkurentów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najmocniejsza pozycja tego samochodu. Trochę dużo pali ale radość jazdy zwłaszcza po dodaniu chipa ogromna.
4,0
Skrzynia biegów
Wymaga przyzwyczajenia biegi wchodzą z wyrażnym oporem.
2,0
Układ jezdny
Tu niestety największy minus. Drgania kierownicy od 120 km/h, od 140 km/h przenoszą się już na całą karoserię nie pogaga żadne wyważanie, doważanie zmiany opon, wymiany wałów napędowych nic. Serwis nie jest w stanie zdiagnozować usterki. Mówi że ten typ tak ma. Jest to trochę denerwujące ale powoli się przyzwyczajam.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzezeń. Czujniki bardzo pomagają
4,0
Ergonomia
Jest dobrze ale w tej klasy aucie mogłoby być lepiej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ktoś już napisał że klimatyzacja w tym aucie żyje własnym życiem i to prawda. Po roku nie mogę jej rozgryźć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 2m wzrostu i za kierownicą jest trochę ciasno ale nie ma tragedii. za to pasażerowie mają pełen luksus.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h pełna cisza, potem też nie jest żle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę pali nieda się ukryć ale po założeniu chipa spalanie spada o 1l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem go w bardzo dobrej promocji. Tak więc tutaj 4
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Głośne wycieraczki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dałbym tutaj więcej ale jest ta jedna usterka za którą muszę odjąć punkty.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]