Przeniesienie napędu
: udało mi się wyciągnąć z grząskiego błota samochód dostawczy
4,0
Całokształt
samochód na ramie, napęd 4x4, reduktor i blokada mostów daje naprawdę niezłą frajdę z jazdy niezbyt ciężkim terenie ale i jazda po drodze asfaltowej z prędkością do 130km/h również jest przyjemnościa.
Wrażenia
4,0
Silnik
całkiem nieźle daje sobie radę z masą 2ton ale niestety skrzynia automatyczna wprowadza silnik na dosyć wysokie obroty
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia automatyczna przełącza miękko i całkiem szybko bez wyczuwalnego szarpania
4,0
Układ jezdny
jak na samochód o masie 2ton jest dobrze dobrany, nawet na zakrętach przy prędkościach około 100km/h praktycznie się nie wychyla
Komfort
4,0
Widoczność
ze względu na wysokość siedzenia widoczność z przodu jest dobra, jedyne zastrzeżenia mogę mieć do widoczności bocznej ograniczonej słupkami
4,0
Ergonomia
wszystko poukładane i na swoim miejscu, tablica rozdzielcza bardzo prosta ale funkcjonalna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zarówno ogrzewanie jak i klimatyzacja działa dobrze i wydajnie ale mogłyby dawać efekty trochę szybciej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu naprawdę dużo miejsca zarówno od strony kierowcy jak i pasażera, z tyłu ze względu na wyższe położenie kanapy niż przednich foteli jest trochę mniej miejsca na głowy
4,0
Wyciszenie
jak na diesel´a jest dobrze ale mogło by być trochę ciszej, dźwięk silnika we wnętrzu samochodu nie przeszkadza nawet przy cichej rozmowie ale jednak słychać, że to diesel
Ekonomiczność
5,0
Stosunek jakość/cena
przy promocyjnej cenie, za którą kupiłem ten samochód wraz z bogatym wyposażeniem stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dobrze poza małymi drobiazgami typu zacinający się sterownik pracy wycieraczek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na chwilę obecną wszystko działa jak należy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]