Trochę szumi przy dużych prędkościach, ale jest bardzo wygodne. Największy problem to wady wrodzone tego samochodu, czyli rdza (mimo rzekomego ocynku), problemy z silnikiem opisane w temacie silnika. Inny problem to polskie fora dyskusyjne, które są pełne sprzedawców podszywających się za życzliwych pomocnych doradców, jednocześnie polecających zakup jakichś aut z ogłoszeń. Sprytne działanie bo chwała sprzedawcę dopiero jak ktoś na forum zapyta o jego auto, sprzedawca wtedy śmiesznie udaje że nie zagląda na forum.
Wrażenia
3,0
Silnik
Fajny i mocny silnik, nie pali dużo. Ale ma wady technologiczne o których dowiedziałem się czytając godzinami fora w stanach. Czasami może dojść do sytuacji kiedy coś zaczyna walić po odpaleniu przez kilka sekund i nie idzie ustalić przyczyny. W stanach mówią, że ten typ tak ma. W nowszych wersjach tego silnika na gwarancji wymieniano całe układy regulacji faz rozrządu, żeby usunąć walenie. Bo pojawia się nawet w autach na gwarancji.
5,0
Skrzynia biegów
U mnie chodzi dobrze. Fajnie że ma bagnet do sprawdzania oleju.
4,0
Układ jezdny
Po 240 tyś pompa wspomagania już nie domaga
2,0
Karoseria
Słaba, rudy ja zjada w wielu standardowych miejscach. A ma podobno ocynk, czyli jakby nie miał.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę grube słupki z przodu, sporo przesłaniają na zakrętach
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Trochę głośno przy większych prędkościach
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części, wiele dostępnych tylko w serwisie lub w USA
4,0
Stosunek jakość/cena
Problemy z silnikiem psują całe dobre wrażenie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z fazami rozrządu, trzeszczące deski rozdzielcze
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problem z fazami rozrządu, drogi i trudny do usunięcia. Klimatyzacja jak straci pompę (zatarcie) to raczej nie uda się jej zakupić.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 i V6 245KM 180kW
[l/100km]