na "+" : elastyczny silnik, dobre osiągi (korzystny stosunek mocy do wagi), manewrowość, duży bagażnik, sprawne ogrzewanie i przewietrzanie, przestrzeń dla podróżujących, oszczędny przy spokojnej jeździe, aerodynamika (podczas jazdy tylna szyba pozostaje sucha i czysta), 3-letnia gwarancja(!), serwis bez zastrzeżeń (przynajmniej u Filipowicza), a właściwie to w USA jeździ jako Ford Spectra, więc za te pieniądze - klasa do góry.
na "-" : ograniczona widoczność do tyłu(na krótkie odległości), słabo przemyślane zamykanie bagażnika, rezonowanie jakiejś części(podobno typowe) między przedziałem silnika, a wnętrzem w zakresie obrotów 3-3,5 tys., brak siatki w bagażniku do unieruchomienia przedmiotów.
P.S. Proponuję zapoznać się z historią firmy i jej osiągnięciami - warto!
Wrażenia
4,0
Silnik
po prostu dość elastyczny, spisuje się nawet dobrze od 2000 obr.
3,0
Skrzynia biegów
czasami drążek ma lekkie
5,0
Układ jezdny
świetny promień skrętu jak na gabaryty, bardzo dobra manewrowość
Komfort
3,0
Widoczność
słaba do tyłu na krótki dystans - no ale pojemność bagażnika +++
4,0
Ergonomia
wszystko łatwo dostępne i czytelne, dobra regulacja fotela kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się rozgrzewa, trzeba poćwiczyć swoje sposoby kombinacji ogrzewania i przewietrzania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
naprawdę wygoda dla 4 osób
3,0
Wyciszenie
pow. 3000 obr. słychać silnik, ale przy ostrzejszej jeździe nawet ładnie brzmi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy spokojnej (nie znaczy wolnej) jeździe - może być
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównując jakość i cenę, szczególnie do innych marek.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
więcej w komentarzu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie ok. ale z wywiadów wynika, że nie ma problemów