Zawieszenie
: Co jakiś czas trzeba robić gumki stabilizatora, wachacze, drążki kierownicze etc. ale to nasze drogi nie wada auta
4,0
Całokształt
Za te pieniądze jakie dałem, ten samochód okazał się świetną inwestycją. Zasużył na wielkie słowa uznania!!! Świetna robota Panowie skośnoocy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, na 5 biegu jeżdżę już od 40 km/h. Dobre przyspieszenie, jak na 88 KM, to nawet powiedziałbym rewelacyjne. Generalnie silnik ideał, nic się nie dzieje, tylko wymieniam olej, przekręcam kluczk i jadę i tak od 8 lat... Daję 5 bo oceniam 88KM 1,5 pojemność, nie 170KM v6...
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą miękko, nigdy żadnych problemów. Może drążek zmiany mógłby być krótszy, ale to nie auto sportowe... Dałbym 4,5 ale nie ma takiej opcji.
3,0
Układ jezdny
No cóż trochę się buja, drążki trzeba robić, jest zbyt delikatny i sporo przenosi drgań na układ kierowniczy.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka trochę przy małe.
3,0
Ergonomia
Boczne schowki są beznadziejne, nic się nie mieści. Podłokietnikiem jest schowek wykonany z kiepskiego plastiku - śróbki się wyłamują i lata... Reszta w miarę ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam żadnych uwag, wszystko działa sprawnie. No nie mam klimy, ale nagrzewanie zimą działa bardzo sprawnie. Można się jedynie przyczepić trochę przewiewaniem karoserii w dżwiach tylnich (w miejscu dźwigni twierania drzwi) co przecież wpływa na wentylację...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę, to jest super obszerny, miejsca jest bardzo dużo dla wszystkich, a mam 1,85 cm więc wiem o czym mówię!!!
2,0
Wyciszenie
No i tu jest faktycznie kiepsko. Przy 140 km/h mozna założyć waciki do uszu, bo i tak nic nie usłyszymy...Niestety. To największy mankament tego wozu...a szkoda, bo gdyby nie to to naprawdę można by samochód znacznie lepiej ocenić.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętnie, bo tak naprawdę nie wiele się psuje, poza tym są zamienniki. No ale jak juz chcemy np wymienić lampy przód, to trzeba zabulić minium 700 zł!!! I nie ma zamienników. Reszta w miarę tania, sprzęgło, klocki, rozrząd to ceny standardowe, nie pamietam dokładnie, ale mnie nie poraziły, a mam porównanie do forda fokusa, skody fabii, suzuki swifta itp.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę nic lepszego nie dało się kupić i jeszcze ten silniczek, 16DOHC 88KM... Bezawaryjny 100%
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie to jak na 200 tyś, to nic nie wymieniałem z robiazgów... Wysztko działa od początku... Robiłem klocki, wachacze po 150tyś, drążki, pompę hamulcową, sprzęgło, rozrząd, ale to części eksploatacyjne, które się wymienia w każdym aucie... Z drobiazgów typu, światełka, klamki, czy coś takiego to nic...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na 200 tyś to tak należy ocenić. W silniku nie robiłem absolutnie nic.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]