Inne
: Ilość miejsca w środku to miłe zaskoczenie.
5,0
Całokształt
Rocznik 2020, zakupiony marzec 2021 jest to wersja po liftingu ( model 2021 ). Auto naprawdę godne polecenia. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Wszyscy znajomi, którzy oglądali i mieli okazję przejechać się tym autem są mile zaskoczeni tym samochodem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na moc 85 KM całkiem żwawe auto, bezproblemowy, znany bezawaryjny silnik 4-ro cylindrowy, bez udziwnień. Wróży długą bezproblemową eksploatację.
5,0
Skrzynia biegów
Choć 5-cio biegowa tylko z tym silnikiem działa rewelacyjnie, krótkie skoki lewarka. Super. Brakuje tego 6-go biegu na wyższych prędkościach ale i tak jest super precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
W mieście niesamowicie zwinne, na autostradach przy wyższych prędkościach lekko pływa, ale to nie wyścigówka.
5,0
Karoseria
Wygląd może się podobać , bez udziwnień i ekstrawagancji, dla ludzi lubiących klasyczny wygląd samochodu. Lampy typu led dodają mu uroku.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu kamerka robi swoje.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca tyle, że nie ustępuje kompaktom, wcześniej jeździłem hyundaiem I30, nie odczuwam różnicy.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km ok., powyżej trochę głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie uzyskane od najniższego 4,5l do 7,2. Jest okej.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie super! biorąc pod uwagę wyposażenie, jedno z najwyższych ( wersja Biznes Line ). Najwyższa to GT lINE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 84KM 62kW
[l/100km]