Ładny design, dobre wyposażenie, dobre prowadzenie jedynie spasowanie plastików w kabinie mogło by być lepsze - czasami na nierównościach coś trzeszczy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy silnika bez zarzutu. Elastyczność przy niskich obrotach nie najlepsza.
3,0
Skrzynia biegów
Przy spokojnej jeździe po mieście spisuje się wzorowo, ale przy dynamicznej jeździe działa nieco ospale.
4,0
Układ jezdny
Prowadzenie zarówno na prostej jak i w zakrętach bardzo dobre i pewne. Wspomaganie kierownicy dobrze zestrojone, zapewnia wygodne manewrowanie na parkingu jak i stabilną jazdę z większymi prędkościami.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu kiepska jak to w sedanie na szczęście są czujniki do przodu dobra, plus za okienka w przednich słupkach.
5,0
Ergonomia
Ergonomia bez zarzutu, wszystko rozmieszczone intuicyjnie, duże klawisze łatwe do obsługi przez kierowcę w czasie jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno ogrzewanie jak i chłodzenie działa bardzo sprawnie i wydajnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę samochodu dużo miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu . Z tyłu trochę gorzej ale też nie jest ciasno.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach nie przekraczających 80-90 km/h jest cicho, powyżej 120 km/h robi się głośno ale dźwięki nie są denerwujące w dłuższej trasie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa wyższe o około 1,5 litra od podawanego przez producenta, ale mieszczące się w granicach rozsądku i nie odbiegające specjalnie od posiadanych wcześniej samochodów.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie to raczej trudno kupić tej wielkości i tak wyposażone auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DOHC CVVT 109KM 80kW
[l/100km]