35 tys, 2,5 roku, wersja XL. Auto świetne na miasto. Silnik 1.4 bardzo dobrze się zbiera, na wyższych obrotach dynamicznie przyspiesza. Jadąc 90 na godzinę pod górkę z obciążeniem sprawia że auto nie przyspiesza :).
Przy wyższych prędkościach rzędu 140 robi się głośno (4000 obrotów!), auto staje się podatne na wiatr boczny i zaczyna tańczyć na drodze. Spalanie powyżej 140 robi się kosmiczne. Podłokietnik lewy na dłuższe trasy (600km +) trochę za twardy.
Miejsca na 4 osoby więcej niż wystarczająco. Lakier to dramat. Można go zarysować plastikową rura od odkurzacza. Ogólnie za tę cenę nie ma się co zastanawiać. Nie ma aut w tym segmencie z takim wyposażeniem (np podgrzewana kierownica) i tak dobrze wyglądającego. Żadnych dodatkowych wizyt w serwisie przez 2,5 roku.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DOHC CVVT 109KM 80kW
[l/100km]