Powyżej 110km/h robi się głośniej w kabinie. Silnik jest elastyczny, nie ma problemu z wyprzedzaniem. Jednak budzi się w okolicach 3000tyś ob/min. Ale fajnie przyspiesza i z pod świateł wstydu niema.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest wporządku. Lewarek jak dla mnie jest trochę za daleko"odsunięty do tyłu" czasami muszę szukać dźwigni.Skrzynia działa precyzyjnie, choć czasem bieg wsteczny sprawia kłopot(nie wchodzi za 1wszym razem). Ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Układ jezdny
Kierownica mała, dobrze leży w dłoni, jednak mogła by być obszyta jakimś materiałem lub skórą bo ręce się pocą, ale nie jest to jakieś bardzo uciążliwe.Auto w zakrętach się nie wychyla. Dobrze trzyma się drogi. Przy wymijaniu przeszkód na drodze,jest precyzyjnie. System od toru jazdy fajnie się spisuje.W zakrętach wspomaganie wyczuwalnie się utwardza co jest ważne bo nie mam wrażenia że auto "pływa".
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność na boki kiepska, grube słupki oraz zagłówek pasażera z przodu utrudniają widoczność, trzeba się trochę namachać głową.
4,0
Ergonomia
Sterowanie radiem i komputerem z kierownicy bardzo ułatwia, mozliwośc przełączania mediów. Pozycja za kierownicą wygodna, trzymanie boczne bardzo dobre.Regulacja foteli jest wystarczająca i można znaleźć naprawdę wygodną pozycję.Dźwignia włączania wycieraczek, jak dla mnie trochę za krótka. Przełączanie prędkości wymaga skupienia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja manualna spisywała się w 100%, w upalne dni sierpniowe.Rano szyby bardzo szybko można odparować nawiewem, sprawnie się nagżewa i jest cieplutko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodna pozycja kierowcy. Z tyłu bardzo dużo miejsca. Ocenie dokładnie jak załaduję pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 110km/h robi się głośniej w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Stosunek jakość/cena
OK
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DOHC CVVT 109KM 80kW
[l/100km]