Inne
: Bardzo dobra cena, wygląd auta, wyposażenie, małe spalanie.
5,0
Całokształt
Jak dla mnie super auto. Na równi stawiam to, że jest ekonomiczne, wygodne i PIĘKNE. W środku bardzo czytelne zegary. W nocy wnętrze ładnie oświetlone - nie ma problemu ze znalezieniem odpowiednich przycisków. Bardzo dobra sprawa z \"telefonem w kierownicy\" - praktyczne i bezpieczne. Naprawdę polecam to auto. Moim zdaniem najlepsze w swojej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje cicho. W mieście prawie wcale go nie słychać. Czasami może lekko brakuje mocy przy wyprzedzaniu i trzeba redukować bieg. Ale to nie problem, bo to nie auto sportowe. Przy docieraniu silnika stosowałem się do instrukcji. Teraz zaowocowało to jego elastyczną pracą i małym spalaniem.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo ładnie wchodzą biegi. Żeby jeszcze tylko dźwignia miała wykończenie chromowe ;-)))
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie - bajeczka :-) Auto doskonale trzyma się drogi, a na zakrętach - naprawdę bardzo pozytywnie zaskakuje. To dzięki tym wszystkim udogodnieniom, za które np. w Oplu czy Fordzie trzeba dodatkowo słono płacić. Jakoś nie zauważyłem, żeby było nazbyt twarde, czy miękkie na nasze drogi. Kiedyś pasażer powiedział: tym autem się płynie :-)No i miał rację. Doskonale sprawdza się wspomaganie kierownicy. Na parkingu kierownicę można obracać małym paluszkiem, a na trasie trzyma się bardzo pewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przodu nie widać, ale to kwestia przyzwyczajenia. Z boku - idealnie. Jak ktoś się uprze, to może mieć małe uwagi do widoczności z tyłu. Nie mam czujników parkowania i jakoś sobie z tym radzę. Tylna szyba do największych nie należy, ale ten wygląd auta... :-)))
5,0
Ergonomia
Kształt samochodu naprawdę robi wrażenie. Ludzie często oglądają się za samochodem, podchodzą na parkingu i oglądają. Jak dla mnie najlepszy w tej klasie (przed kupnem \"obszedłem\" wszystkie możliwe konkurencyjne salony). Przestrzeń w aucie jest naprawdę super wygospodarowana. Dużo bardzo poręcznych schowków. Bagażnik naprawdę wystarczający.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą auto szybko się nagrzewa. Świetnie sprawdza się funkcja odparowywania i odszraniania szyby przedniej. Konsola z przyciskami bardzo wygodna. Kupiłem to auto między innymi dlatego, że pokrętła od klimy chodzą jak pokrętła w dobrym sprzęcie HI-FI, a nie jak w starej pralce automatycznej :-))). Klimatyzacja manualna sprawdza się doskonale. Super sprawa z wewnętrznym obiegiem powietrza - absolutnie zero zapachów (smrodów) z zewnątrz. Zimą, jak zaparuje (przy wewnętrznym obiegu), wystarczy DOSŁOWNIE 3 sekundy (na odparowaniu) i szyby są przejrzyste. .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak ktoś pisze, że nogami zawadza o coś w samochodzie, że włącza kolanami jakieś przyciski, to jest na to doskonały sposób: TRZEBA ODPOWIEDNIO USTAWIĆ FOTEL I KIEROWNICĘ - ot, cały \"problem\". Mam 192 cm wzrostu, odpowiednio ustawiłem kierownicę i fotel (przecież i jedno i drugie ma dwa poziomy ustawiania)i nie mam absolutnie żadnych problemów z nogami. Jest bardzo wygodnie z przodu i nawet za moim fotelem. Niektórzy mówią, że z tyłu jest za mało powierzchni szyby. Dla mnie to zaleta, bo z tyłu siedzi się jak \"w dyliżansie\" i człowiek czuje się \"opatulony\" i bezpieczny.
5,0
Wyciszenie
W tej klasie samochodu - świetnie. Spokojnie można słuchać nawet klasyki z odtwarzacza i piano pianissimo też słychać ;-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bardzo ekonomiczne. Trzeba pamiętać, żeby ładnie je dotrzeć, to wtedy nie da nam po kieszeni przy dystrybutorze paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. U konkurencji, szczególnie dobili mnie u Forda i Opla, trzeba ekstra dopłacać za każda pierdołę, która u KIA jest w standardzie nawet w wersji \"M\".
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd, odpukać, ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd, odpukać, jest dobrze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC CVVT 85KM 63kW
[l/100km]