Układ hamulcowy
: Sprawne hamulce. Po 35tys km klocki jeszcze nie zuzyte do polowy.ABS dziala poprawnie
3,0
Całokształt
Niezawodnosc i ekonomia to jest ten samochód. Komfort umiarkowany przy wolnej jezdzie, na autostradzie brak komfortu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma sporo mocy. Glosny przy wyzszych obrotach. Przed serwisem i wymiana oleju nawet bardzo glosny. Z plusow to bezawaryjny. Pali troche wiecej niz producent podaje ale wciaz bardzo ekonomiczny.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi slabiutko. Malo precyzyjne zmiany wiec trudno zmieniac szybko biegi. Dwojka wchodzi najgorzej wiec ogolnie kiepska skrzynia. Narazie sie nie psuje.
3,0
Układ jezdny
Dosyc twardy po plaskim. Po dziurach moze stukac. Nie redukuje szumow jezdni zbyt dobrze, niezaleznie od opon.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka jak skrzydla samolotu - wielkie. Dobra widocznosc wokol. Wysoko szyby wiec gorzej widac kraweznik -trudnosc przy parkowaniu.
4,0
Ergonomia
Wygodne siedznia. Sporo miejsca dla kierowcy i pasazerów. Oparcie tylnejkanapy regulowane -komfort pasazerów lub pojemnosc bagaznika.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i klimatyzacja dzialaja wydajnie i bez zastrzezen.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo przestrzeni dla wszystkich. W srodku miejsca jak w golfie III.
2,0
Wyciszenie
Slabe wyciszenie. Najbardziej przeszkadza szum opon (nawet przy cichych oponach). Na autostradzie uciazliwy halas, przy wyzszych predkosciach rowniez glosny silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny. W miescie pali 5.3l/100km , na trasie 4.9l przy b. oszczednej jezdzie schodzi do 4.4 L/100. Przeglady serwisowe tanie w porównaniu do innych marek. Napraw zadnych jeszcze nie bylo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek przez pierwsze 40tys kilometrów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 CRDi 110KM 81kW
[l/100km]