Auto odkupilliśmy od starszego pana. Retona byla w wyśmienitej kondycji z przebiegiem 78 tys. km. W oryginale prezentuje sie do dzisiejszego dnia. Jesli samochod kupimy zadbany, odwdzieczy się brakiem problemów w jego dalszej eksploatacji. Dlugo szukaliśmy fajnej terenówki. Nigdy nie bralismy pod uwagę tego samochodu. Namowił nas na jazdę próbną kolega. Od tej pory decyzja mogła byc tylko jedna. Pozdrawiam wszystkich, ktorzy w tym momencie ostro krytykują zrowno mnie jak i KIA Retonę. Jesli znajdziecie fajny egzemplarz, poproscie kogos o mozliwosc oceny z wewnatrz.
Wrażenia
4,0
Silnik
Olej syntetyczny Millers Oil nano drive i 5w40 i miło sluchac jak silnik cyka:-)
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok. Reduktor rowniez
5,0
Układ jezdny
Jak na terenowke uklad jest doskonaly. Od Pajero zresztą.
Komfort
5,0
Widoczność
Klima i wentylacja dobra. Jak na pojazd terenowy oczywiscie, komfort doskonaly. Nie porownuje z bulwarowkami oczywiscie.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Poprawione wyciszenie w profesjonalnym warsztacie i jest doskonale. Fabrycznie miedzy dobrze,a przecietnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od nas zalezy co kupujemy. Auto sie nie psuje od 5 lat. Spalanie trasa ok. 7.5 l. Srednio ok 9 litrow.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poki co :-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 83KM 61kW
[l/100km]