Auto z plastiku i papieru klejone na ślinie.
Oprogramowanie jest totalnie bez sensu. Nie możesz przestawić siedzenia jak jesteś "na biegu" bo to niebezpieczne ale z auta możesz już wysiąść na biegu. To nie stanowi problemu. Asystent utrzymania lini jeśli wykryje, że nie trzymasz kierownicy to się wyłącza. Więc jeśli zasłabniesz na autostradzie to możesz się już witać ze św. Piotrem.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
Mam 62km przebiegu i modlę się żebym był wśród tych wybrańców, którym mechatronika nie walnie. Tarcze w sprzęgle są z drewna o często wysiadają przy ok. 50-60 tyś. km. KIA nie uwzględnia gwarancji. Koleżanka ma taką samą i właśnie przy 60 tys. wywaliła 12 tyś. Zł na naprawę. W USA podobno był pozew zbiorowy o to.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Lakier rysuje się od samego patrzenia.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najlepiej jeździć z wiatrem. Ja niestety dosłownie dziś jechałem pod wiatr i mi znaczek KIA z maski wyrwało. I pamiętaj żeby się nie kręcić w aucie bo wnętrze jest równie "wytrzymałe".
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 40 tyś. km musiałem wymienić wszystkie tarcze i klocki. Oryginalne są z platiku. Jedynie 3 tyś. PLN.
Teraz tylko czekam na awarię skrzyni biegów. 12 tyś PLN i jest szansa, że tym autem pojeżdżę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 204KM 150kW
[l/100km]