Auto naprawdę spełnia oczekiwania w każdym aspekcie silnik, bagażnik, wyposażenie. Byłby by idealny jeśli trafiłby tam silnik 2.0T (280KM) od bliźniaczego koncernu Hyundai i opcja napędu 4x4 - take my money!
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra dynamika, czasami jest problem z przeniesieniem mocy na asfalt. Jeśli trzeba to jest dynamiczny jeśli nie to całkiem oszczędny w trybie mieszanym. Dajcie 2.0 :(
5,0
Skrzynia biegów
Jeśli wiesz jak działa skrzynia dwusprzęgłowa to zrobisz z niej użytek. Szybka zmiana biegów, w trybie sport polecam łopatki niż automat.
4,0
Układ jezdny
Sztywny, nie wszystkim przypadnie do gustu. Czasem lubi stuknąć. Raczej usportowione zawieszenie niż komfortowe
5,0
Karoseria
Żadnych problemów jak na razie
Komfort
2,0
Widoczność
Fajna linia ma swoją cenę która jest słaba widoczność
3,0
Ergonomia
Wysoka pozycja za kierownicą plus panorama jak dla mnie 185 cm wzrostu to max
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewana przednia szyba fajny zapomniany „luksus”. Fotele grzeją ok, klima z tylu czasami za słaba
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Panorama wzrost max jak dla mnie 185, z tyłu z racji opadającego dachu nie ma super dużo miejsca nad głową.
4,0
Wyciszenie
Jest ok , nie wymagam wyciszenia poziomu aut premium
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nazywam to spalanie sprawiedliwe tryb normal prędkość przelotowa ok 90km/h to 6,4l na 100. Jeśli się bawimy na sporcie w mieście zapraszam i 16l + na 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena za full opcje ok 130 000 w 2021 nie ma konkurencji jak dla mnie jeśli chodzi o wyposażenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niedziałające gniazdo 12V, naprawione w serwisie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 204KM 150kW
[l/100km]