Piękne auto w tej cenie nie ma nic lepszego. Siedziałem w większości konkurentów ford , renault, skoda , vw , toyota.
Wszystko spasowane jak należy nic nie skrzypi i nie piszczy czego nie można powiedzieć o fordzie , skrzynia biegów manualna w porównaniu z fordem czy renault to inna liga tak samo jak wykonanie środka.
Silnik 1.4 w zupełności wystarcza , bardzo dynamiczny (teraz będzie 1.5 160 km) początkowo zastanawiałem się nad 1.6 204 i prawie bym kupił ale jazda testowa utwierdziła mnie że lepszy wybór na co dzień to 1.4 ( cichszy , mniej pali - co przy nie dużym baku paliwa 45 litrów lepiej sprawdza się w trasie, jest też bardziej komfortowy- felgi 17 co przy naszych dziurawych drogach jest odczywalne )
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na swoją pojemność i mi bardzo dynamiczny, ciągnie od samego dołu.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja , zmiana biegów to przyjemność.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu jest słaba ( trzeba się schylić żeby coś zobaczyć) ale dobrze ustawione lusterko boczne w pełni rozwiązuje problem
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Tu mogło by być lepiej, szczególnie chodzi o wyciszenie bagażnika i nadkoli z tyłu.
Przy normalnej jeździe jest naprawdę ok ( do 60 km/h) ale powyżej 120 robi się już głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie nie ma lepszego auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko stwierdzić , jak do tej pory 3 tys km nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-GDI 140KM 103kW
[l/100km]