Ocena kierowcy - Kia Proceed Shooting Brake Facelifting
awojcieszczak,
ponad rok temu
Silnik 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Rok produkcji 2021
Przebieg:
6 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
: piękna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: słaba jakość montażu
4,0
Całokształt
no fajny ale entuzjazm towarzyszący przy zakupie troszkę spada ..na co dzień jeździłem i jeżdżę 10 letnim fokusem III którego tez mam od nowości i o którego dbam i generalnie w użytkowaniu nie czuję specjalnej różnicy na korzyść kijanki oczywiście pomijając systemy bezpieczeństwa i asystentów jazdy no i różnicy w spalaniu gdzie niby oszczędne 1.0 to spragniony smok w stosunku do 1,5 kia
Wrażenia
4,0
Silnik
mocny elastyczny generalnie wystarczy chociaż gdyby nie pierdzenie to wolał bym 204 koniki
3,0
Skrzynia biegów
w trybie normal przy nagłym przyspieszaniu z 160 na 190 potrafi wyhamować samochód ,nie przyspiesza a wręcz zwalnia nie wiem czy to wada czy tak ma być generalnie wyprzedzanie polecam tylko w trybie sport wtedy takie zjawisko nie występuje. a tak ogólnie to słyszałem że dwusprzęgłowa skrzynia to nie automat tylko coś tam coś tam
4,0
Układ jezdny
trochę gorszy niż w gt
5,0
Karoseria
cacy cacy cacy itd.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu lepiej nie mówić ...ale zawsze można włączyć tylna kamerkę
5,0
Ergonomia
bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wystarczy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 173 cm wiec dla mnie kosmos a wyżsi niech się martwią
3,0
Wyciszenie
nadkola i podłoga oraz bagażnik...tam oszczędzano na wyciszeniu i przez to słychać szum i dudnienie nie od amortyzatorów bo te ładnie i cicho wybierają nierówności tylko od opon ...generalnie jest głośniej niż w innych samochodach podobnej klasy ale do przeżycia .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżąc bez klimy to poziom 5 literków na setę jest bez trudu osiągalny z klimą skacze do 6-8 a jak się popiętrala autostradą to i można na 10,5 wskoczyć ...ale to i tak nieźle biorą pod uwagę moc i moment, w fokusie trójce 1.0 na autostradzie 14 literków schodziło a auto dużo słabsze 125 do 160 koników
5,0
Stosunek jakość/cena
adekwatna cena od jakości i wyposażenia
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto 6000 przejechało a szklany dach skrzypi a i w desce się świerszczyk od czasu do czasu odezwie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak ale pewnie dlatego że nowe
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 160KM 118kW
[l/100km]