Daje radę, nawet nieźle przyspiesza bo to mały samochód. Zagadką jest dla mnie, jak słabo się rogrzewa (szczególnie zimą), oczywiście, gdy nie stoi się w korku.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Trudno o jednoznaczną odpowiedź. Auto zachowuje się trochę, jak prawdziwy "terenowiec". Wysokie zawieszenie to plus na polskich dziurach, ale minus przy pokonywaniu zakrętów.
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby + pionowe siedzenia = dobra widoczność
4,0
Ergonomia
Jak na mały samochód - super.J ak ktoś wsiada pierwszy raz, to jest zdziwiony pionowymi oparciami. Lubię siedzieć w pozycji "siedzącej" a nie "leżącej", bo chcę widzieć dokąd jadę i nie zasnąć.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z wentylacją nie ma kłopotów, ale w solidne mrozy to miałem "wychuchaną" przez nagrzewnicę dziurkę w lodzie i przez nią obserwowałem drogę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest to maluch, ale i nie multipla
1,0
Wyciszenie
Przestrzegam przed otwieraniem tylnych szyb podczas jazdy powyżej 90km/h - można ogłuchnąć (nie żartuję)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, ceny zamienników niskie, ASO lepiej nie odwiedzać, jeśli nie ma absolutnej potrzeby. Za łączną cenę kompletu oryginalnych części możnaby kupić około 3-4 nowych samochodów tej marki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód dla mało wymagających, praktycznie nastawionych do życia kierowców. "Laski" się na niego nie wyrwie...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odłamała się nie wiadomo kiedy pokrywa popielniczki. Kłopoty z zamkami.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do 140tys NIC - po prostu NIC. Potem sypnęło się nagle prawie wszystko. No dobrze - "sypnęło się" zamieniam na "zużyło się".
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 64KM 47kW
[l/100km]