Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Pride Hatchback

zadowolony driver, 15 lat temu
Silnik 1.3 i 64KM 47kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 114 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Pride Hatchback 1.3 i 64KM 47kW 1996-2002 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silik jak i układ napędowy jest na piątke mały zrywny cichy i z mocą.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : co prawda umnie się trzyma ale ogółnie jest słaba
Zawieszenie : troszke za bardzo sie buja w zakrętach
Inne : spasowanie plastików deski rozdzielczej
4,0
Całokształt
Dobre autko miejskie i troszkę poza miasto silnik i układ napędowy bardzo mocny aż za mocny na takie małe autko. Wykonanie wiadomo ma jeździć a nie królować na salonach i w tym się sprawdza. Troszkę problematyczna sprawa z częściami zamiennymi żeby kupić dobre i nie za majątek trzeba się troszkę nachodzić ale cena części jest na zadowalającym poziomie. Hamulce są na piątkę ale trzeba zainwestować w dobre opony na przód bo inaczej tylko palenie gumy i pisk. Ogólnie polecam i zapraszam do obejrzenia dalszej części komentarza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Widać i słychać że to silnik od Japończyka (Mazda121) co prawda stara konstrukcja z przed 25latale dzięki temu mniej awaryjna a nie komputer na kółkach.Duża elastyczność a i wysokie obroty nie są mu straszne .
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo ładna praca skrzyni biegów tylko ciężko nie kiedy wchodzi wsteczny ale trzeba się w nią wczući wtedy bez problemu ale działa ekstra.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie troszkę za miękkie i w zakrętach bardzo się składa ale nie jest to auto sportowe tylko miejski przemieszczacz.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie nie ograniczają widoczność i ogólnie wszystko ładnie widać.
3,0
Ergonomia
Przełączniki chodzą ciężko i to dobrze bo przypadkiem się nie włącza ale klakson to tragedia cały środek kierownicy bardzo prosto przy manewrowaniu jest za cząc bezwiednie trąbić. Guziki od otwierania szyb mogły by być na drzwiach a nie na środkowym panelu. Akurat trafiłem na zadbane autko więc i radio z 4głośnikami więc muzyczkę słychać. Jak zaczynają mnie irytować trzeszczące plas tiki toi włączam muzykę i spokój.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jest dobre ale nadmuch na przednią szybe po bokach na górze i boczne szyby ciut za słaby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca niż w sportowym coup e ale limuzyna to nie jest. Z zewnątrz wygląda na mniejsze niż jest w środku a i z tyłu jest miejsce a bagażnik na pewno większy ciż w cinquecento czy tico .
4,0
Wyciszenie
wystarczające przy tym cichym silniczku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógłby palić ciut mniej ale za to rekompensuje przyśpieszeniem i frajda z jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na pewno warte uwagi a wszelka konkurencja typu peugeoty citroeny i fiaty zostają z tyłu z tego segmentu. Proponuje kupić wersje GLXI czyli z el.szyby ,el antena i co ważne wspomaganie kierownicy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczące plastiki deski rozdzielczej i słabo trzymające uszczelki drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie jeszcze mnie nie zawiódł i oby tak zostało.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 64KM 47kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Pride

Liczba wpisów: 3

Kia Pride – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Pride Hatchback