Silnik
: Japońska jednostka w połączeniu z niskimi kosztami eksploatacji.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
5-
Wrażenia
5,0
Silnik
Ten japoński silnik w tej budzie, idealnie, zapieprza, mało pali, nic sie nie psuję. Rozśmieszają mnie opinie typu, że auto się do niczego nie nadaje, nie porównujcie nie odpowiednich segmentów. Nie można mieć wszystkiego za 3000-4000zł no kur*a.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, 4+.
3,0
Układ jezdny
Na standardowych kapciach wywrotny ale nie aż tak, na zakrętach należy zwolnić na prostej ogień.
Komfort
4,0
Widoczność
Kilkanaście razy lepsza niż w moim obecnym aucie (fiat siena 2000r)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
żadnych zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jak to z tyłu w takim aucie, z przodu rewelka.
4,0
Wyciszenie
Czasem głośno, plastiki, zawieszenie i sam silnik słychać ale to nie mercedes. Ma być słychać! Silnik pięknie pracuję, mały rodowy japończyk wkręcający się w obroty.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście zapieprzałem zygzakiem i palił do 10 litrow gazu na trasie ponizej 8 a naładowany jechał po dach nawet 150km/h bez załadunku poleci 170/180.
Koszty naprawa i czesci GROSZE! Mam taki mały koreański sklepik za 100zł wychodziłem z workiem części.
5,0
Stosunek jakość/cena
6+
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdoły to był jedyny samochód przy którym odpoczywałem, jedynie rdza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poprostu brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 64KM 47kW
[l/100km]